ponedeljek, 20. april 2015

HAMBURGER III.

The hamburger.....tretjič



Nekaj časa me že preganja dejstvo, da sem blog zanemaril. Celo novi bralec (prjatu P.) me je zadnjič spomnil, da naj že kaj napišem zdaj, ko je ravno začel brat. Ja vem....hvala za spodbudo. Z malo zamudo tale objava skoraj sovpada z drugo ponovitvijo Pivo&Burger festa v mestu. Torej Pivo&Whatever festa....oprostite. Tegale se nisem lotil, da bi se zopet razburjal in pisal pre-dolg blog. Ne. Tudi receptov ne bom pisal. Just keep it simple.

Priložnost je bila lepša. Bilo je darilo za rojstni dan naše drage E., ki je ena tistih ljudi, katerim več pomeni lepo preživet dan, z dobro hrano in dobrimi ljudmi, kot pa ne vem kakšno materialno darilo. Torej....prejšnji teden smo doma naredili bojni plan in določili, da vsaj kulinarični del praznovanja zakrijemo v tančico skrivnosti in se pač oznani skupno nedeljsko kosilo. OK...fejst.

Najprej smo zakurili pod wokom, a mi je zelo žal - slik ni! Ne me spet kregat že tako sem jo odnesel s konkretno opeklino, ko sem falil lesen ročaj voka. Obljubim objavo na to temo.

Za ležerno popoldne in za pobožat dušo naše E., pa se je bilo treba potrudit in doma ustvarit tisto precej preprosto zadevo, ki na prej omenjenem dogodku večini predstavlja problem. Slika je prava, na njej pa naš doma narejen hamburger. Poimenoval sem ga po trenutnem navdihu. In bil je dober.

:)


The Sunday freshness







Draga E., upam, da je bilo lepo. Nothing better than a little soul food, a ne?


PePe





1 komentar:

  1. "Priložnost je bila lepša. Bilo je darilo za rojstni dan naše drage E., ki je ena tistih ljudi, katerim več pomeni lepo preživet dan, z dobro hrano in dobrimi ljudmi, kot pa ne vem kakšno materialno darilo. "

    Vsi tisti,ki ste že kdaj poskusili njegovo hrano, potem to lahko razumete...Bil je čudovit dan. Predvsem pa je bilo zelo slastno in čudovito presenečenje za rojstni dan...hvala še enkrat za vso pozornost in razvajanje. Pazi, da se ne razvadim preveč...

    Vam pa sporočam...matr je blo dobr! :)

    OdgovoriIzbriši